Reklamacije
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl. 10 st. 2. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 41/14, 110/15, 14/19) obavještavamo potrošače da pisani prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:
Drogerija Proteka
A. Starčevića 26, 44 253 Mošćenica
ili na
e-mail adresu info@proteka.hr
odnosno na telefax broj 044/733-015
Potrošač je dužan uputiti reklamaciju u zakonskom roku od 14 dana.
Pravo na reklamacije potrošač stječe ako:
• proizvod nije isporučen po uputama iz narudžbe
• isporučeni proizvod ne odgovara standardima
• je došlo do oštećenja proizvoda prilikom isporuke
Pri primitku proizvoda, provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan usporediti primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje, to je odmah nužno napomenuti jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.
Odgovor na vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od primitka prigovora.
Potrošač:
Ime i prezime:
Adresa za dostavu prigovora:
Reklamacije uvažavamo u slučaju manjka ili oštećenja robe u roku od 8 dana od dana primitka robe. U slučaju povrata robe kupac vraća robu o svom trošku. Ukoliko se uspostavi da do manjka ili oštećenja nije došlo zbog propusta kupca, Proteka će nadoknaditi cijenu kupljene robe i poštarinu.
Opisi proizvoda i sastavi proizvoda navedeni na stranici su podložni mijenjanju. Zbog velike količine proizvoda na našim stranicama nije moguće imati sasvim ažurirane podatke. Za uporabu i sastav proizvoda mjerodavan je sastav i načini korištenja na samoj ambalaži. U slučaju da sastav proizvod kako je opisano na internet stranici u bitnome ne odgovara sastavu na samom proizvodu, Proteka će vratiti plaćenu cijenu s poštarinom nakon što kupac vrati proizvod neoštećen i nekorišten.
Ako imate bilo kakvih primjedbi, kritika ili sugestija, budite slobodni stupiti s nama u kontakt. Odgovorit ćemo na vaš upit u najkraćem mogućem roku.
info@proteka.hr